Team DON - Suzanne

DON heeft een nieuwe partner manager en haar naam is Suzanne Tan! Jarenlang werkte ze in finance en HR, maar ze besloot haar passie te volgen en een bijdrage te leveren aan iets wat heel dicht bij haar staat. Suzanne heeft sinds 2014 diabetes type 1 en haar grootste wens is volledige genezing van de ziekte waarmee ze dag in dag uit wordt geconfronteerd. Al vanaf 2017 zet Suzanne zich in voor DON, als vrijwilliger en bestuurslid van Het Clubhuis van DON. Met enthousiasme en vastberadenheid gaat ze nu vanuit ons vaste team de strijd aan met diabetes type 1.

Overweeg jij donateur van DON te worden? Laat het Suzanne weten, dan nodigt ze je uit voor een kop koffie. Ze vertelt je alles over DON, de lopende onderzoeken en hoe je kunt bijdragen aan onze missie.

Mail Suzanne