Steun DON, word donateur

Een decennium strijden wij als stichting DON voor de genezing van diabetes type 1. Dat kunnen we doen door de hulp van donateurs, sponsoren, vrijwilligers en ambassadeurs. Dat stichting DON een wezenlijke bijdrage levert aan de wereldwijde strijd tegen diabetes type 1 is een grote pluim voor iedereen die de stichting steunt. Word donateur en steun stichting DON in de strijd tegen diabetes type 1. Veel dank!

Het geld dat binnenkomt, waaiert niet uit, maar wordt buitengewoon doelgericht ingezet. Dat motiveert mij enorm om me voor stichting DON in te zetten.

prof. mr. J.G. (Jaap) de Hoop Scheffer

voorzitter Raad van Toezicht , stichting DON

Meerjarige donatie

Wil u stichting DON een meerjarige donatie toekennen? Dan maken wij graag persoonlijk kennis met u. U kunt contact opnemen via 020 – 630 65 35 of een mail sturen naar Floor Dijkgraaf (directeur) via floor@stichtingdon.nl.

ANBI

Een ANBI is een algemeen nut beogende instelling. Stichting DON heeft het ANBI kenmerk. Dit houdt in dat wij geen belasting hoeven te betalen over giften. Daarbij zijn giften aan een ANBI veelal aftrekbaar voor de schenker. Kijk voor meer informatie op de website van de Belastingdienst.