Stichting DON is trots te kunnen melden dat winkelvastgoedonderneming Vastned hoofdsponsor is van de zevende editie van de DON Masters. DON Masters 2016 wordt gespeeld op maandag 4 juli op de uitdagende baan van de Utrechtse Golfclub De Pan.

Vastned is al jaren donateur van stichting DON en trouwe deelnemer van het golftoernooi de DON Masters. We zijn dan ook ontzettend trots dat Vastned dit jaar hoofdsponsor is van het event.

Taco de Groot, CEO Vastned: “Diabetes is een veel voorkomende ziekte in Nederland, die op het eerste oog onschuldig lijkt, maar zeer gevaarlijke consequenties kan hebben. Met het oog op de vergrijzing zal het aantal personen met diabetes alleen maar verder toenemen. Fundamenteel onderzoek naar genezing van diabetes is dan ook essentieel. Wij sponsoren dit initiatief dan ook van harte.”

DON Masters is een jaarlijks golftoernooi waarbij iedere flight bestaat uit drie deelnemers en een BN’er. Na de wedstrijd, en de legendarische 19e hole, schuift iedereen aan voor een diner in het clubhuis. De opbrengsten van het toernooi gaan naar fundamenteel diabetesonderzoek, onderzoek naar een genezing van diabetes.

Over Vastned

Vastned is een beursgenoteerde Europese (Euronext Amsterdam) winkelvastgoedonderneming met focus op ‘venues for premium shopping’. Vastned investeert in een aantal geselecteerde premium cities in Europa en Istanbul met een duidelijke focus op het beste winkelvastgoed in de populaire winkelstraten (“high streets”). Huurders van Vastned zijn sterke en toonaangevende internationale en nationale retailmerken. De vastgoedportefeuille heeft een omvang van ruim € 1,6 miljard.