Barry Atsma en Do zijn de grote winnaars geworden van Sky Radio’s jaarlijkse goede doelen-event Christmas Tree For Charity. Namens het Diabetes Fonds & stichting DON won het BN’er-duo de hoofdprijs van €10.000,- én Sky-zendtijd ter waarde van €25.000,- voor het goede doel. De tweede plaatst ging naar Mari van de Ven en Dyanne Beekman met €5.000,- voor de Hartstichting en de derde plaats naar Danny de Munk en Vivian Reijs met €2.500,- voor Voedselbanken Nederland. De overige goede doelen gingen ieder naar huis met een cheque ter waarde van €1.000,-.

Quotes winnaars en jury
Winnaar Barry Atsma: ”Ik ben helemaal ontroerd, niet te doen dit!”
Winnaar Do: ”Diabetes is een onderschatte ziekte. We zijn enorm blij met deze hoofdprijs dat gaat naar onderzoek en dat is echt geweldig.”
Juryvoorzitter Nance: ”Iedereen heeft het echt geweldig gedaan. De jury heeft unaniem voor de winnaar gekozen, want het hele verhaal en het totaalplaatje klopte.”

7e editie CTFC
Quinty Trustfull presenteerde samen met Sky’s kerstman het feel good-event dat voor het 7e jaar op rij werd georganiseerd door The Christmas Station. In totaal streden 9 BN’er-duo’s en een Sky-luisteraarskoppel voor hun eigen goede doel om de best versierde kerstboom van 2015. Ook moest de vakjury worden overtuigd met een elevator pitch, waarin de duo’s toelichtten op welke wijze de versierde boom paste bij het doel waarvoor gestreden werd. De driekoppige vakjury bestaande uit juryvoorzitter Nance, Fred van Leer en Pascal Koeleman beoordeelden uiteindelijk de opgetuigde kerstbomen en de elevator pitch op originaliteit.

Bron: Skyradio
Fotocredits: Jos Klijn