Op 14 november vond het lustrumgala 10 jaar DON – Join Forces plaats in Studio 21 te Hilversum. Stichting DON organiseerde het gala ter ere van het tienjarige bestaan. Gezamenlijk werd er op de avond het overweldigende bedrag van 1.155.275 euro bijeengebracht. Met dit bedrag maakt stichting DON nieuw baanbrekend onderzoek naar een genezing voor diabetes type 1 mede mogelijk. Lees hier meer over het onderzoek.

DON bedankt in het bijzonder

Tooske Ragas en Frits Sissing voor de presentatie van de avond, Dutch Style Company voor styling en productie, Oseven voor het diner, Verlinden Drink & Discover voor de champagne en wijnen, Studio 21 voor de locatie, licht, geluid en regie, The Fame Game voor artiestenmanagement, de artiesten + DJ’s voor fantastische optredens, de band voor muzikale ondersteuning, Harre Slokkers en Postoffice voor de indrukwekkende patiëntenfilm, Jop Ubbens voor een succesvolle veiling, de aanbieders van veilingkavels voor unieke belevenissen, Van Gelder Jewellery voor het ontwerp van de prachtige ketting, Frederic Faure, Karen Kaper, Wendelien Spoor voor de fotografie, Clipforce voor de onderzoeksfilm en de aftermovie, Hill+Knowlton Strategies voor communicatieadvies, alle vrijwilligers voor hun tomeloze inzet, Novo Nordisk als trouwe sponsor van stichting DON en alle gasten voor hun aanwezigheid.

Lees hier het online verslag van de avond.